2011. július 29., péntek

Re: [KATALIST] "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díj

Most kaptam a hírt, hogy a nyíregyháziak mellett e hónaptól a szombathelyi Berzsenyi Dániel Könyvtár is rendelkeznek ISO9001-es tanúsítással. Egészen pontosan:
 
MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti Minőségirányítási rendszerrel, amit az EMT Első Magyar Tanúsító Zrt. tanúsításával sikeresen regisztráltak a Könyvtári és levéltári tevékenység alkalmazási területén.
Gratulálok, köszönöm a könyvtár részéről a tájékoztatást, és kívánom, hogy a rendszer a használók legnagyobb megelégedésére működjön.
 
Öröm, hogy lassan növekszik a független minősítések száma,.az az eljárás ugyanis csökkenti a lehetséges belterjesség veszélyét.
 
Mikulás Gábor
 
 

Sent: Thursday, July 28, 2011 4:08 PM
Subject: Re: [KATALIST]"Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díj

A nyíregyházi Móricz Zsigmond Könyvtár nem először vág önállóan olyan projektbe, melyben saját tevékenységét nem a könyvtári rendszer belső elképzelései, hanem a használók -- és szakértők -- külső szempontjai szerint vizsgálja.
Fogalmazhatunk úgy is; tudják: hiába fürösztöd önmagadban, csak másban moshatod meg arcodat.
 
További érdem, hogy az önálló ISO9001-es minőségirányítási rendszerrel bíró könyvtár (ilyen minőségben ma az egyetlen) más, nem könyvtári szolgáltatókkal száll egy ringbe, sugallva: a könyvtári-információs szolgáltatás a használók szemében a mindennapi élet egyéb dolgaival együtt; akár azok szerves részeként jelenik meg (vö.: használóorientált).
 
A KIT az utóbbi években rendre szorgalmazta a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjban való könyvtári részvételt:
 
Akármilyen is volt/lesz az eredmény, a szakmán kívüli, független bírálati folyamatban való részvétel önmagában is nagy eredmény!
 
Mikulás Gábor
 
 

Sent: Thursday, July 28, 2011 1:14 PM
Subject: [KATALIST] "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díj

A 2011-es "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díjért a könyvtárak is
versenyezhetnek 
A közel 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkező ClientFirst Consulting
2009-ben megalapította a  <http://www.clientfirst.hu/html/page.php?page=85>
Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, melynek célja, hogy díjazzák az


__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 6335 (20110729) __________

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu