• Igen, de alig megfelelő hozzá a szervezeti kultúra
• Nem; térítés csak csak technikai szolgáltatásokra jó (pl. másolás)
• Igen, szolgáltatunk térítésért információt
• Csak szakkönyvtárban
• Nem jönnek hozzánk ilyen igénnyel
• Törekednünk kell rá
Szerinted? - Itt szavazhatsz: www.kithirlevel.hu
A múlt heti kérdésünkre adott nem reprezentatív válaszok diagramja:
Itt kommentálhatod: https://www.facebook.com/groups/konyvtarosokcsoport/permalink/10158657773714630/
A témában sajnos ez a legjobb - egyben a leggyengébb - ismert felmérés. A minőségirányítás alapja a tényeken alapuló döntéshozatal, melyhez felmérések szükségesek. Ha úgy véled, hogy szükség van ilyenre, hívd fel kedvenc könyvtárszakmai szervezeted, intézményed képviselőjét, és tegyél javaslatot! Ne feledd: küldetésük szerint ők a Te érdekeidet - és könyvtáradét - képviselik!
Ha van javaslatod a KIT-portálon megjelenő figyelemfelhívó kérdésre, ide bátran megírhatod: kit@gmconsulting.hu
Mikulás Gábor