2017. január 20., péntek

[KATALIST] SOS - HVG-s középiskolai rangsorok, még hiányos

Kollégák!

Módosított kérés: 
2011-12-re vonatkozó HVG-s lista nem létezik. (Riba Istvánnak köszönöm az infót.) Ne keressétek!  :)
 
Tegnap a debreceni egyetemen 3 évfolyamnyi megvolt, kirobogtam hozzájuk, lemásoltattam nagy boldogan. (Könyves Tóth Zsuzsának itt is köszönöm, h. kikészíttette nekem.)
Aztán ma reggel, amikor elővettem a táskámból, h. továbbítsam a főnöknek, szembesültem vele, h. a beköttetett anyagok másolatai a gerincüknél olvashatatlanok.
(Tudom is én ezt, tapasztalom amikor én másolok, de tegnap csak lapozgattam lelkesen a másoló hölgynek a megfelelő oldalakhoz, nem néztem, h. milyen minőséget "köp" ki a gép.
Hát így jártam...)
 

Még van híja  :)
2015-ös (színes szófelhő-körlap a borítón) kiadvány 14-re vonatkozó adatokkal >
10-11.o. (első 50 helyezettről) és az 58-59.o. a pedagógiai hozzáadott értékről szóló is jó lenne.
Valamint
a 2014-es (almásból) a 42. oldal a Gyakorlóiskolák rangsora c. adatokkal.
 
Köszönöm, ha van időtök rá és veszitek a fáradságot is!
(Iskolai pályázathoz kell.)
 
Üdvözlettel: T. Emese