2014. január 14., kedd

[KATALIST] Felkeszules a korszeru hasznalokepzesre - akkr. tovabbkepzes

Kedves Kollégák!

A Könyvtári Intézet (akkreditációs lajstromszám: AL-1919,  felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0258-04) 2014 első felére meghirdetett Felkészülés a korszerű hasznlóképzésre (FAT-lajstromszám: PLB 1242 ) elnevezésű 60 órás akkreditált tanfolyamára még várunk jelentkezőket.

A tanfolyam időpontja: 2014. február 18-19-20-21., 27-28. március 6-7.

 

Jelentkezési határidő: 2014. február 4.

 

Részvételi díj: 50.000,- Ft

 

A tanfolyam 60 órás, 1x4 és 2x2 nap.
 

A tanfolyam helyszíne: Országos Széchényi Könyvtár Könyvtári Intézet (1827 Budapest, Budavári palota F. ép. 539/A terem, 645. terem)

 

Oktatók: Frank Róza, Kristóf Ibolya, Kulcsár Zsolt, Payer Barbara 

 

 

Kérjük, a tanfolyam leírásánál található

 

http://ki.oszk.hu/content/felkeszules-a-korszeru-hasznalokepzesre

 

 

"Jelentkezési lap" szövegű linkre kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot, amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton jutassa el a Könyvtári Intézet Oktatási
és Humánerőforrás-fejlesztési osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület) 2014. február 4-ig.

 

További információ: Tóth Andrea tel.: 2243-820; e-mail: tothandi@oszk.hu

A tanfolyam leírása: 

A képzés elvégzése során a résztvevők megismerkednek a felnőttek tanulással kapcsolatos problémáival, a kompetencia-alapú képzés fogalmával; elsajátítják, hogyan kell a felnőttképzést és a kompetenciafejlesztést megfelelő módszerekkel összehangolni, melyek a könyvtáros feladatai a felhasználóképzésben. Megismerkednek a távoktatás jelenlegi trendjeivel. A programban bemutatásra kerül a Moodle nyílt forráskódú távoktatási keretrendszer működése, a tanári és tutori feladatok, valamint a könyvtárhasználat tanításának egy lehetséges távoktatási formája. A résztvevők képesek lesznek az oktatásban felhasználható virtuális közösséget teremtő webkettes eszközök segítségével az ergonómikus tananyagfejlesztésre, megismerkednek a legújabb tanuláselméleti módszerekkel: a konnektivizmussal és a hálózatelmélet oktatásban betöltött szerepével.