2012. július 20., péntek

[KATALIST] Konfliktushelyzetek hatekony kezelese konyvtari kornyezetben - akkr.tovabbkepzes

Kedves Kollégák!

A Könyvtári Intézet (akkreditációs lajstromszám: AL-1919,  felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0258-04) 2012 őszére meghirdeti  Konfliktushelyzetek hatékony kezelése könyvtári környezetben  (FAT-lajstromszám: PLB 1631elnevezésű 60 órás akkreditált tanfolyamát.

A tanfolyam időpontja: 2012. szeptember 5-6., 12-13., 18-19-20-21.

 

Jelentkezési határidő: 2012. augusztus 22.

 

Részvételi díj: 65.000,- Ft

 

A tanfolyam 60 órás, 2x2 és 1x4 nap.
 

A tanfolyam helyszíne: Országos Széchényi Könyvtár Könyvtári Intézet (1827 Budapest, Budavári palota F. ép.)

 

Oktatók: Kőszegi Ágnes, Péterfi Rita, Törökné Jordán Katalin, Vidra Szabó Ferenc 

 

 

Kérjük, a tanfolyam leírásánál található

 

http://ki.oszk.hu/content/konfliktushelyzetek-hatekony-kezelese

 

"Jelentkezési lap" szövegű linkre kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot, amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton jutassa el a Könyvtári Intézet Oktatási
és Humánerőforrás-fejlesztési osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület) 2012. augusztus 22-ig.

 

További információ: Tóth Andrea tel.: 2243-820; e-mail: tothandi@oszk.hu

A tanfolyam leírása: 

A programban a résztvevők megismerik a kommunikáció alapfogalmait, a kommunikáció fajtáit és problémahelyzetekben felmerülő szintjeit. Játékos feladatokon keresztül elsajátítják a metakommunikáció és a szavak közötti egyensúly megteremtésének módjait, gyakorolják az egyirányú és kétirányú kommunikációt. A képzés segítségével képesek lesznek a konfliktusok kiváltó okainak és könyvtárakban leggyakrabban előforduló típusainak felismerésére. Az értő figyelem gyakorlásával jártasságot szereznek a felhasználó helyzetének megértésében a konfliktusok során, megismerik a konfliktusban résztvevő személyek érzéseit és igényeit, gyakorlatok segítségével képesek lesznek indulataik, érzéseik megfogalmazására, kezelésére. Helyzetgyakorlatok segítségével tipikus könyvtári konfliktusokat oldanak meg, megtapasztalják a konfliktusmentesség hatását és eredményét a kapcsolataikban.