2010. október 12., kedd

Re: [KATALIST] LITA National Forum 2010, Atlanta

Kedves Péter!
Volna ideje arra, hogy ezt egy kicsit részletezze, különösen ezt a mondatot
konkrét elképzelhető példákkal (milyen szolgáltatás, milyen szoftver): ... a
szolgáltatás infrastruktúráját a könyvtár kiteszi a "felhőbe" - de
legalábbis a könyvtár falain kívülre....

A lényege az, hogy miként pl. a Zoho project vagy a YouTube school, a
szolgáltatás infrastruktúráját a könyvtár kiteszi a "felhőbe" - de
legalábbis a könyvtár falain kívülre. A hardverrel és a szoftver
karbantartásával, frissítésével neki már nem kell foglalkoznia. Amire
koncentrálhat az a szoftver használata. A Tenessee Egyetem igen agresszív
határidővel mindössze négy hét alatt állt át teljesen a régi rendszerükről
az újra. Az előadók mind pénzügyi, mind szakmai szempontból eddig
sikertörténetként írták le a szolgáltatás bevezetését.

Üdv:
Burmeister Erzsébet

----- Original Message -----
From: "Péter Király" <kirunews@gmail.com>
To: <katalist@listserv.niif.hu>
Sent: Monday, October 11, 2010 2:50 PM
Subject: [KATALIST] LITA National Forum 2010, Atlanta


Tisztelt Kollégák,

Jó szerencsémnek köszönhetően kijutottam és előadást is tarthattam a
13. LITA National Forumon Atlantában.
A Lita a Library and Information Technology Association rövidítése és
az ALA (Amerikai Könyvtárosok
Egyesülete) egyik szekciója. A tapasztalataimat itt írtam le, ha
esetleg valakit érdekel:
http://kirunews.blog.hu/2010/10/10/lita_national_forum_2010_atlanta

A legjobbbakat!
Király Péter

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist