2010. szeptember 27., hétfő

[KATALIST] Budapesten könyvtáros hallgatóként résztmunkaidős (vagy alkalmi, hétvégi) munkát keresek.

Tisztelt Könyvtárosok!


Budapesten könyvtáros hallgatóként részmunkaidős (vagy alkalmi, hétvégi munkát) keresek. Pénteken, szombaton és vasárnap egész nap, a hét többi napján korlátozott szabadidővel rendelkezem. Minden jellegű munkalehetőség érdekelne.


Ferencz Zsanettnek hívnak, jelenleg az Eötvös Loránd Tudományegyetem másodéves hallgatója vagyok. Szeptemberben kezdtem a második évem az informatikus-könyvtáros (BA) képzésben, a mellékszakom (minorom) pedig elméleti nyelvészet. Az érettségi vizsga után rögtön beiratkoztam az egyetemre, mivel mindig is könyvtáros szerettem volna lenni. Leginkább a könyvtáros szociális munkás jellegű funkciója és a magyar irodalom szeretete miatt.
Középiskolai tanulmányaim alatt 2 nyelvvizsgát szereztem (német felsőfokú C, angol középfokú C). Az egyetem megtanultam a könyvtári munka alapjait. Az egyetemi képzés során több számítógép-központú kurzust is elvégeztem: Tartalomfejlesztés 1-2 (blogolás), Webszerkesztés (HTML),Bevezetés az informatikába (XML, HTML, adatbázisok), Adatbáziskezelés . Windows és Linux operációs rendszerek irodai programjait ismerem, használom. Szakmai gyakorlatom alatt a SZIKLA integrált könyvtári rendszerben dolgoztam, s sok állományszervezéssel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatot sajátítottam el .

Kérem, ha van számomra bármilyen jellegű munkalehetőség, keressenek fel elektronikus levélben. Címem:
zsaniazumm@hotmail.com

Köszönettel:
             Ferencz Zsanett


Önéletrajz

[kép]

Személyi adatok

Vezetéknév / Utónév

FERENCZ Zsanett

Cím 172,Anna utca, 1171, Budapest, Magyarország

Telefonszám Mobil:(36-30) 246 74 55

E-mail zsaniazumm@hotmail.com

Állampolgárság magyar

Születési dátum 1989-11-11

Neme nő

Betölteni kívánt

munkakör / DIÁKMUNKA

foglalkozási terület

Szakmai tapasztalat 5hónap, 4hónap

Foglalkozás / beosztás Pénztáros, Piackutató

Főbb tevékenységek és vendégek kiszolgálása, kasszázás, telefonon keresztüli

információ gyűjtés

Tanulmányok

Időtartam 2009. szeptembertől (2012)

2004. szeptembertől 2009. júniusig

Végzettség / képesítés Informatikus-könyvtáros (Tanuló)

Főbb tárgyak / gyakorlati Könyvtártan, angol nyelv, német nyelv, informatikai

képzés

Oktatást / képzést nyújtó Eötvös Loránd Tudományegyetem (BTK)

intézmény neve és típusa Budapest

1053

Karinthy Frigyes Két Tanítási Nyelvű Gimnázium

Budapest

1183

Egyéni készségek és

kompetenciák

Anyanyelv magyar

Egyéb nyelv(ek) angol nyelv, német nyelv

Önértékelés Szövegértés Beszéd Írás

Európai szint (*) Hallás utáni Olvasás Társalgás Folyamatos

értés beszéd

mesterfokú mesterfokú mesterfokú mesterfokú mesterfokú

Német

c1 nyelvhasználó c1 nyelvhasználó c1 nyelvhasználó c1 nyelvhasználó c1

nyelvhasználó

Angol önálló önálló önálló önálló önálló

b2 nyelvhasználó b2 nyelvhasználó b2 nyelvhasználó b2 nyelvhasználó b2

nyelvhasználó

(*) Közös Európai Referenciakeret (KER) szintjei

Társas készségek és Jó kommunikációs készségek, csapatszellem, amelyeket középiskolai

tanulmányaim (projektmunkák) szereztem.

kompetenciák

Számítógép-felhasználói készségek:

Egyetemi tanulmányaim során több számítógép központú kurzust is

elvégeztem: tartalomfejlesztés 1-2 (blogolás), webszerkesztés (HTML),

bevezetsés az informatikába (XML, HTML, adatbázisok), Adatbázkezelés 1.

Linux és Windows operációs rendszerek alapszintű ismerete, Microsoft

OfficeTM eszközök (Access,Word, Excel,Publisher, és PowerPoint) alapszintű

ismerete,

grafikai tervezési alkalmazás (Gimp) alapszintű ismerete

Művészi készségek és kompetenciák:

Hobbi szinten fényképezek szabadidőmben(több képem kiállították).