2010. július 23., péntek

Re: [KATALIST] Új találmány: vedd meg, ha nem kell hozd

Kedves Andrea,

rendben, és Isten őrizz, hogy most űzzem-fűzzem azt, hogyan és miként
értettem a vita "lezárását". A jogi "kivesézés" viszont nem más, mint
annak megvizsgálása, hogy a hazai jogi környezetben kockázatmentesen
terjeszthető-e az adott gyakorlat? Ez soha nem haszontalan.
Részemről nincs egyéb viszonyulás az ügyhöz, sok sikert kívánok a
kezdeményezéshez, és pláne azt kívánom, senki nem piszkálja őket a
gyakorlatban, sőt, méginkább azt, hogy csak akkor kapjanak a nyakukba
rigorózus vizsgálatot, amikor kis hazánkban már minden annyira
jogszerűen és szabályszerűen működik, hogy a hatóságok már csak
kínjukban fanyalodnak erre :-)

Üdv.:
HSD

2010.07.23. 13:16 keltezéssel, Vincze Andrea írta:
> Kedves Domonkos!
>
> Elnézést, de nem azt írtam, hogy nincs igaza. Pusztán azt írtam le, hogy józan paraszti ésszel mit gondolok erről. Csak egy nézőpontot vázoltam. Az "Elnézést kérek, de MOST nem szeretnék ezen vitatkozni." mondatom arra vonatkozik,hogy az adásvétel vagy könyvkölcsönzés jogi meghatározásáról e levél kapcsán nem kívánok vitába szállni. Csupán arra szerettem volna felhívni a lista tagjainak a figyelmét, hogy Zoltán nem az ügy jogi oldalának megvitatása miatt írta meg a hírt a listára.
>
> Tisztelettel
>
> Vincze Andrea
>
> _______________________________________________
> Katalist mailing list
> Katalist@listserv.niif.hu
> https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist