2025. július 4., péntek

[KATALIST] Cikk kérés

Kedves Kollégák!

 

 

Olvasónk az alábbi cikket keresi:

 

Lee, J. A. and Eastin, M. S. (2021). Perceived authenticity of social media influencers: scale development and validation. Journal of Research in Interactive Marketing, 15(4), 822—841. https://doi.org/10.1108/JRIM-12-2020-0253

 

 

Illetve az alábbi 2 könyvfejezetet:

 

Source credibility scale—Berlo. In R. B. Rubin,  P. Palmgreen, H. E. Sypher (Eds.),  Communication research measures: a sourcebook. (pp. 327—331). New York: Routledge, 2009. https://doi.org/10.4324/9781003064343-55

és

Source credibility scale—McCroskey. In R. B. Rubin,  P. Palmgreen, H. E. Sypher (Eds.),  Communication research measures: a sourcebook. (pp. 332—339). New York: Routledge, 2009. https://doi.org/10.4324/9781003064343-56

 

 

Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.

 

Üdvözlettel:

Johanidesz Tina

 

Johanidesz Tina | Tina Johanidesz 

bibliográfus, feldolgozó | bibliographer

 

Eötvös Loránd Tudományegyetem | Eötvös Loránd University (ELTE) 

Egyetemi Könyvtár és Levéltár | University Library and Archives
Gyűjteményszervezési Osztály | Department of Collection Development
 

 

cím | address: 1053 Budapest, Ferenciek tere 6. 

telefon | phone: +36 1 411 6500 /3434

email: johanidesz.tina@lib.elte.hu
https://konyvtar.elte.hu