Kedves Kollégák!
Olvasónk az alábbi cikket keresi:
Lee, J. A. and Eastin, M. S. (2021). Perceived authenticity of social media influencers: scale development and validation. Journal of Research in Interactive Marketing, 15(4), 822—841. https://doi.org/10.1108/JRIM-12-2020-0253
Illetve az alábbi 2 könyvfejezetet:
Source credibility scale—Berlo. In R. B. Rubin, P. Palmgreen, H. E. Sypher (Eds.), Communication research measures: a sourcebook. (pp. 327—331). New York: Routledge, 2009. https://doi.org/10.4324/9781003064343-55
és
Source credibility scale—McCroskey. In R. B. Rubin, P. Palmgreen, H. E. Sypher (Eds.), Communication research measures: a sourcebook. (pp. 332—339). New York: Routledge, 2009. https://doi.org/10.4324/9781003064343-56
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Üdvözlettel:
Johanidesz Tina
Johanidesz Tina | Tina Johanidesz
bibliográfus, feldolgozó | bibliographer
Eötvös Loránd Tudományegyetem | Eötvös Loránd University (ELTE)
Egyetemi Könyvtár és Levéltár | University Library and Archives
Gyűjteményszervezési Osztály | Department of Collection Development
cím | address: 1053 Budapest, Ferenciek tere 6.
telefon | phone: +36 1 411 6500 /3434
email: johanidesz.tina@lib.elte.hu
https://konyvtar.elte.hu