2025. április 3., csütörtök

[KATALIST] (nincs tárgy)

Mennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?

Itt szavazhatsz: www.kithirlevel.hu

 

  • egyáltalán nem
  • inkább igen
  • inkább nem
  • teljesen általános

 

Elfogult a kérdés? Írd meg kritikai véleményedet ide kit@gmconsulting.hu, hogy szükség szerint javíthassunk kérdésfeltevést.

 

A legutóbbi kérdésünkre adott tájékoztató jellegű válaszok diagramja: 

 


Itt is kommentálhatod:

https://www.facebook.com/groups/konyvtarosokcsoport/posts/10162446230844630/


A témában sajnos ez a legjobb - egyben a leggyengébb - ismert felmérés. A minőségirányítás alapja a tényeken alapuló döntéshozatal, melyhez felmérések szükségesek. Ha úgy véled, hogy szükség van ilyenre, hívd fel kedvenc könyvtárszakmai szervezeted, intézményed képviselőjét, és tegyél javaslatot! Ne feledd: küldetésük szerint ők a Te érdekeidet - és könyvtáradét - képviselik! 

 

Ha van javaslatod a KIT-portálon megjelenő figyelemfelhívó kérdésre, ide bátran megírhatod: kit@gmconsulting.hu 

 

Mikulás Gábor

 

--------------------------------

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kithirlevel@gmconsulting.hu -ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, ezzel együtt elfogadva az Adatkezelési tájékoztatót http://kithirlevel.hu/index.php?oldal=oldal&o=adatkezelesi_tajekoztato. A hírlevél lemondása: ugyanígy, „Lemondás" tárgymegjelöléssel.