2024. április 19., péntek

[KATALIST] Dr. Bényei Miklós Emlékkonferencia felhívás

Tisztelt Kollégák!

A könyvtáros szakma nagy tisztelettel és hálával tekint Dr. Bényei Miklósra, aki hosszú éveken keresztül a Hajdú-Bihar Megyei Könyvtár igazgatóhelyetteseként tevékenykedett és neki köszönhető a Debreceni Egyetemen 1989-ben elindult informatikus könyvtáros szak beindításának előkészítése.

Dr. Bényei Miklós tiszteletére a Magyar Könyvtárosok egyesületének három szervezete: a Bibliográfiai Szekció, a Helyismereti Könyvtárosok Szervezete és a Hajdú-Bihar Megyei Szervezet, valamint a Debreceni Egyetem Informatikai Kar, a Méliusz Juhász Péter Könyvtár és a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár 2024. május 9-én, csütörtökön, 11.00 órától emlékkonferenciát szervez a Debreceni Akadémiai Bizottság székházában. A konferencia további támogatói és szervezésben részt vevő intézményei: a Gerundium Szerkesztőség (a konferenciát kísérő emlékkötet megjelentetője), a Debreceni Akadémiai Bizottság, a Debreceni Egyetem Professzori Klubja.

A részletes program a konferencia hivatalos honlapján található:

https://konferencia.unideb.hu/hu/benyei_miklos_emlekkonfencia

A regisztrációs lehetőség az alábbi linken keresztül elérhető 2024.05.03-áig:

https://konferencia.unideb.hu/hu/regisztracio-dr-benyei-miklos-emlekkonferencia


Minden érdeklődőt várunk szeretettel a rendezvényre!


Takácsné Bubnó Katalin

elnök

MKE Bibliográfiai Szekció

mb. ​​osztályvezető
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Gyarapítási Osztály
University and National Library University of Debrecen
Collection Development Department
H-4032 Debrecen Egyetem tér 1.
+36 52 512 900 / 61931
www.lib.unideb.hu