Kedves Nagy-Molnár Szilvia,
van-e arra lehetőség, hogy esetleges meghibásodásról az érintettek azonnali értesítést kaphassanak?
Aki dolgozik, hibázik is; nem kérdés. Ennek azonnali vállalása
- nagyban növelheti a szolgáltatással szembeni bizalmat, hitelességet
- időt és bosszúságot takarít meg azok számára, akik számára a szolgáltatás létezik
- a könyvtár minőségirányítási elkötelezettségét is demonstrálhatja általa
- a könyvtár e példamutatásával növelheti a szakma egészének kultúráját.
- nagyban növelheti a szolgáltatással szembeni bizalmat, hitelességet
- időt és bosszúságot takarít meg azok számára, akik számára a szolgáltatás létezik
- a könyvtár minőségirányítási elkötelezettségét is demonstrálhatja általa
- a könyvtár e példamutatásával növelheti a szakma egészének kultúráját.
Üdvözlettel,
Mikulás Gábor
Szilvia Nagy-Molnár via Katalist <katalist@listserv.niif.hu> ezt írta (időpont: 2023. máj. 4., Cs, 14:20):
_______________________________________________Kedves Kollégák!Múlt hét kedd óta (április 25) nem működött az ODR email küldő szolgáltatása. A fejlesztő kolléga újraindította, így ki fog menni az azóta kiküldésre váró összes email.Megértésüket és türelmüket köszönjük.Üdvözlettel:Nagy-Molnár SzilviaOrszágos Széchényi Könyvtár
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist