Ismerje meg a A 16. Kárpát-medencei Könyvtárosok Konferenciájának programjait. A június 5-ei délutáni workshopok egyike a:
A válaszok, amikre az oktató játékod épül.
A játéktervező vászon használata.
Mi is lesz itt?
"Készítsünk egy játékot arról, hogy…" - hangzik el - szerencsére - egyre gyakrabban a közgyűjtemények boszonykánykonyhájában is.
Hogy lesz az ötletből játék? Milyen szempontok merülnek a játék tervezése során? Mikre nem szoktunk (időben) gondolni? És hogyan lehet a fő kérdéseket egy A4-es papíron összegezni?
A játéktervező vásznat évek óta használjuk oktató játékok és más, élmény alapú programok tervezésére. Az eszköz célja, hogy átgondolt és reális alapokra épüljenek a programok: legyen egy sorvezető, egy terv, amire hatékonyan és gyorsan épül fel a program. A workshop során ennek a használatát mutatom meg.
Vezeti: Bayer Árpád, történész, játéktervező
Történész diplomával a zsebemben városi kalandjátékot és csapatépítőket szerveztem, majd a Magyar Nemzeti Múzemban dolgoztam. Itt jöttem rá, hogy a gyűjtemények mennyire ideális helyszínei az élmény és a tudásszerzés összekapcsolásának.
2018 óta az Open History keretében dolgozom azon, hogy a történelem megismerése élmény legyen.
A konferencia programja:
http://www.konyvtar.csongrad.hu/konferencia
Jelentkezés az alábbi linken (minél előbb)!
https://forms.gle/u38TavKCCeSiwLUD7
Igazgató
6640-Csongrád, Szentháromság tér 12. www.konyvtar.csongrad.hu
Tel: +36 63 483-764, +36 20 4576-477, E-mail: illesp@csongrad.hu