Kedves Kollégák!
Oktatónak keresem az alábbi 3 tanulmányt, ha vakinek megvan a befoglaló mű, megköszönöm, ha beszkennelve elküldi a címemre nkollar@metropolitan.hu
Az oktatónk a tanulmányon kívül a címlapot és az impresszum adatokat tartalmazó oldalt is szeretné megkapni.
1./ Papp-Váry Árpád Ferenc: Baltimázs:Lettország márkázása az Európai Unióban = Szűcsné Szaniszló Zs (szerk.): Nyertesek és vesztesek – az EU-csatlakozás 1,5 éves tapasztalatai : V. Regionális Tanácsadási Konferencia Miskolc. Miskolc, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2005.
2./ Papp-Váry Árpád Ferenc: A reklámszakma ábrázolása a regényekben: hogyan mutatja be az ügynökségi életet a szépirodalom = Harsányi János Szakkollégium (Komárno); Lifelong Learning Magyarország Alapítvány (Budapest); Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Kar (Komárno) (szerk.): Szellemi tőke, mint versenyelőny avagy A tudásmenedzsment szerepe a versenyképességben. Budapest, Lifelong Learning Magyarország Alapítvány, 2010.
3./ Papp-Váry Árpád Ferenc, Rekettye Gábor: Marketing műhely beindítása a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán = Harsányi János Szakkollégium (Komárno); Lifelong Learning Magyarország Alapítvány (Budapest); Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Kar (Komárno) (szerk.): Szellemi tőke, mint versenyelőny avagy A tudásmenedzsment szerepe a versenyképességben. Budapest, Lifelong Learning Magyarország Alapítvány, 2010.
Üdvözlettel,
Bánhegyiné Kollár Kornélia
könyvtárvezető