2018. november 16., péntek

[KATALIST] Hajléktalanokat célzó könyvtári szolgáltatások. Felmérés az IFLA keretében

Kedves Kollégák!

A napokban értesültem róla, hogy pár éve az IFLA már végzett egy felmérést könyvtárosok körében, melyben arról tájékozódott, 
milyen könyvtári szolgáltatások érhetőek el az adott országban hajléktalanok számára.
Nem tudom, én voltam-e figyelmetlen és nem vettem észre a Katalistre küldött felhívást a válaszadási lehetőségről.
Ha nem érkezett felhívás, szeretnék információt kapni róla, milyen okból nem kaptunk értesítést a megfelelő fórumokon a felmérésről.
Feleslegesnek ítélték a hír továbbítását az illetékesek, avagy nem tartozik az MKE feladatai közé, hogy az IFLA kéréseit,
megkereséseit a tagok és a szakma felé közvetítse? Így utólag is kérem, akinek információja van a felmérésről,
legyen szíves küldje át nekem a felhívást és a linket, ahol a felmérést közzétették.
 
Előre is köszönöm.
 
Üdvözlettel
Somorjai Noémi
orvosi könyvtáros, informatikus
Magatartástudományi Intézet
Könyvtár