2018. október 31., szerda

[KATALIST] Bényei Miklós 75 - meghívó

Tisztelt Kolléga!

A Magyar Tudomány Ünnepe keretében a Debreceni Egyetem Informatikai Kara
és annak Könyvtárinformatika Tanszéke

               2018. november 9-én
          A bibliotékától a világhálóig

című ünnepi tudományos ülésével köszönti

      Dr. Bényei Miklós címzetes egyetemi tanárt    
           75. születésnapja alkalmából.

A rendezvény helyszíne:
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, IF01 tanterem
(Debrecen, Kassai út 26.)

Az eseményre szeretettel meghívjuk.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, az ahhoz kötődő étkezés
igénybevétele azonban regisztrációköteles.  
Kérjük regisztráljon az https://www.inf.unideb.hu/mtu2018 oldalon.

A rendezvény programja:

11.00 Köszöntések
      Barátné Hajdu Ágnes
        a Magyar Könyvtárosok Egyesületének elnöke
        az Eötvös Loránd Tudományegyetem Könyvtártudományi Tanszékének vezetője
      Karácsony Gyöngyi
        a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtárának főigazgatója             
      Mihálydeák Tamás
        a Debreceni Egyetem Informatikai Karának dékánja    
      
      Bényei Miklós életútjának ismertetése
      Dani Erzsébet
        a DE IK Könyvtárinformatika Tanszékének egyetemi docense,
        Bényei Miklós tanítványa

12.30 Közös ebéd a Lovarda Rendezvényközpont éttermében

14.00 Szakmai előadások

      Kiszl Péter
        az Eötvös Loránd Tudományegyetem Könyvtár- és Információtudományi Intézetének Igazgatója,
        az Információtudományi Tanszék vezetője
      Interdiszciplináris könyvtártudomány

      Kis-Tóth Lajos
        az Eszterházy Károly Egyetem nyugalmazott rektorhelyettese, intézetvezetője
      Képzési törekvések Egerben, a humánerőforrás tükrében

      Virágos Márta
        a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtárának korábbi főigazgatója
      Felsőoktatási könyvtárak tartalomgazdai szerepben

      Baranyi Péter
        a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem egyetemi tanára,
        a Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Műszaki Tudományi Doktori Iskolájának vezetője
      3D technológiák a világhálón

15.00 Kötetlen beszélgetés


Üdvözlettel:
Gilányi Attila

_________________________________
Dr. Gilányi Attila
Tanszékvezető
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar
Könyvtárinformatika Tanszék
4032 Debrecen, Egyetem tér 1.