2017. július 10., hétfő

[KATALIST] Én egy másik ifjúsági regény címét, szerzőjét keresem

Kedves Kollégák!

Olvasva az előbbi levélváltásokat, szeretném feltenni én is a kérdésemet.
A könyvet kisiskolás koromban olvastam nagy élvezettel, kerestem azóta is
többször, de nem találtam rá. A könyv tartalma a következő:

Egy osztályt eltiltanak a nyári táborozástól. Otthon nem mondják ezt meg,
hanem elmennek egyedül egy dunai szigetre. Ott különböző kalandok
történnek velük, egy titokzatos felnőtt idegen is feltűnik, aki esténként
tárogatózik.
Mint később kiderül a felnőtt igazából azért ment utánuk, hogy vigyázzon
rájuk.

Nagyon örülnék, ha több évtized után megtudnám a könyv íróját és címét.
Ismét elolvasnám, és elgondolkodnék, hogy mi is tetszett ezen a könyvön
nekem régen.

Köszönettel: Kiss Gábor
TINTA Könyvkiadó

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist