2016. július 21., csütörtök

Re: [KATALIST] hirdetés a Tesco-ban

Kedves Kolléganő!

A hatékonyság, költséghatékonyság, valamint az ajánlat (szerződés) "apró betűs részei" mind-mind megfontolandó támpontot jelentenek az ilyen döntések során. A hatékonyság keretében elemezhetők az alternatív népszerűsítési lehetőségek is.
Üdv.:
Domonkos


Tisztelt Doktornő! Kedves Márta!

Ha már megkérdezte, én minden lehetőséget megragadnék amikor könyvtár hirdetési lehetőséget kap. Lett légyen, akár ama multi kereskedelmi cég is.

Kollegiális üdvözlettel: Benyovszky Pál Márton


_____________
30-368 7568
_____________

___________________________________________________________________________________________________________

2016.07.19. 13:55 keltezéssel, Márta Palkó írta:
Kedves Kollégák, nem tudom, hogy általános volt-e, hogy a Tesco hirdetési lehetőséget ajánlott a könyvtárak/könyvtárunk számára. Elgondolkodtam rajta, alapvetően nem rossz ötlet, de hozzánk 40 km-re található a legközelebbi üzlet. Szerintem nem érne célba a mi hirdetésünk. Viszont, azt gondolom általában a könyvtárakról, szolgáltatásaikról nem lenne rossz reklám számunkra. Kérdezem a véleményeteket ezzel kapcsolatban?  
Köszönöm szépen:

--
Márta
Dr.Palkó Lajosné
Városi Művelődési Központ és Könyvtár
5830 Battonya, Fő u.72/a.
Tel.:68/456-090
Mobil:70/317-8061


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist





Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
www.avast.com




--
Dr. Horváth Sándor Domonkos, megyei könyvtárigazgató
szabályozási szakjogász, könyvtáros, NLP Master,
igazságügyi közvetítő, mediátor
Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér
9023 Győr, Herman O. u. 22.
+ 36 96 516-671
+ 36 70 426-9504
Skype: hsdhsi1


"A  béke  nem  a  konfliktus  hiánya,  hanem a konfliktus kezelésének
képessége" (Dan Millman)