A hatékonyság, költséghatékonyság, valamint az ajánlat (szerződés) "apró betűs részei" mind-mind megfontolandó támpontot jelentenek az ilyen döntések során. A hatékonyság keretében elemezhetők az alternatív népszerűsítési lehetőségek is.
Üdv.:
Domonkos
Tisztelt Doktornő! Kedves Márta! Ha már megkérdezte, én minden lehetőséget megragadnék amikor könyvtár hirdetési lehetőséget kap. Lett légyen, akár ama multi kereskedelmi cég is. Kollegiális üdvözlettel: Benyovszky Pál Márton _____________ 30-368 7568 _____________ ___________________________________________________________________________________________________________ 2016.07.19. 13:55 keltezéssel, Márta Palkó írta: Kedves Kollégák, nem tudom, hogy általános volt-e, hogy a Tesco hirdetési lehetőséget ajánlott a könyvtárak/könyvtárunk számára. Elgondolkodtam rajta, alapvetően nem rossz ötlet, de hozzánk 40 km-re található a legközelebbi üzlet. Szerintem nem érne célba a mi hirdetésünk. Viszont, azt gondolom általában a könyvtárakról, szolgáltatásaikról nem lenne rossz reklám számunkra. Kérdezem a véleményeteket ezzel kapcsolatban? Köszönöm szépen: -- Márta Dr.Palkó Lajosné Városi Művelődési Központ és Könyvtár 5830 Battonya, Fő u.72/a. Tel.:68/456-090 Mobil:70/317-8061 _______________________________________________ Katalist mailing list Katalist@listserv.niif.hu https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist
|
--
Dr. Horváth Sándor Domonkos, megyei könyvtárigazgató
szabályozási szakjogász, könyvtáros, NLP Master,
igazságügyi közvetítő, mediátor
Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér
9023 Győr, Herman O. u. 22.
+ 36 96 516-671
+ 36 70 426-9504
Skype: hsdhsi1
"A béke nem a konfliktus hiánya, hanem a konfliktus kezelésének
képessége" (Dan Millman)