2016. július 5., kedd

[KATALIST] Parkolási információk - MKE 48. Vándorgyűlése

Kedves Kollégák!


Ingyenes parkolási lehetőségek a Pannon Egyetem épületeinél:

Pannon Egyetem A épület (Gazdaságtudományi kar - Veszprém, Egyetem u. 10.): szerdától szombatig automatikusan nyitva. Ha extra esetben nem így lenne, akkor a csengőn azt kell csak jelezni, hogy a vándorgyűlés résztvevői vennék igénybe a parkolót.

Hotel Magister (József A. u. 34/2): szerdán a sorompónál azt kell jelezni, hogy a vándorgyűlés szállóvendégei szeretnének bejönni. Csütörtökön egész nap nyitva. Pénteken ismét bemondásos a rendszer.

Központi Kollégium (Egyetem u. 12.) : szerdától péntekig a sorompó automatikusan nyílik. Ha beragad, akkor csengetni kell és jelezni, hogy vándorgyűlés résztvevő szállóvendégek érkeznek.


A mellékelt térkép egy kicsit segít az Egyetem helyszínein való eligazodásban.

Az A épülethez közel található a Komakút tér, ahol az Eötvös Károly Megyei Könyvtár áll, és innen két-három perc séta a Hangvilla is. 

Ajánlott gyalogos útvonal az Egyetemi Könyvtár, a Hotel Magister és az Éllő Panzió felé a Komakút tér - Csermák lépcső - József Attila utca.


Üdvözlettel a szervezők nevében:

Szóllás Péter