2016. július 18., hétfő

[KATALIST] Érdekeltségnövelő

Kedves Kollégák!

Köszönet a válaszért mindenkinek! Megtaláltuk az áprilisban történt
utalást.
Ami meglepett - s ezért írtam a listára -, hogy nem láttam róla sem
eredménylistát,
sem híradást. Akik láthatták a beérkező normatíva sorok mellett ezt a
nevesített támogatást
az önkormányzatnál, nem gondolták, hogy ez valami "különleges", s ezért
nem szóltak.
(Kiderült egyébként, hogy több más településen sem!) Amikor pedig
érdeklődtem felőle,
csak azt a választ kaptam, hogy nem tudnak róla: május óta hetente
érdeklődtem.
Korábban, ha tudtam a támogatás érkezéséről, azonnal kértem a 30%
erejéig előirányzatot
műszaki, technikai eszközökhöz, fejlesztéshez. S mivel nagyon kellet
már, picit türelmetlen
lettem.
Hát ezért írtam, hogy lemaradtam-e valamiről. Ezek szerint igen!
Ebben egyáltalán nem vigasztal, hogy mások is.

Köszönettel
Dézsi János
Mogyoróssy János Városi Könyvtár
Gyula




_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist