Lehet-e bővebbet tudni a konfliktusokról?
- könyvtárosok közötti
- könyvtáros és használók közötti
- használók közötti
- könyvtárosok és beszállítók, fenntartó képviselői, konkurensek stb. közötti?
Mikulás Gábor
From: Katalist [mailto:katalist-bounces@listserv.niif.hu] On Behalf Of Tóth Andrea
Sent: Tuesday, October 6, 2015 3:57 PM
To: katalist@listserv.niif.hu
Subject: [KATALIST] Konfliktushelyzetek hatekony kezelese konyvtari kornyezetben - akkr. tovabbkepzes
Kedves Kollégák!
A Könyvtári Intézet 2015 őszére meghirdeti Konfliktushelyzetek hatékony kezelése könyvtári környezetben (PLB 1631) elnevezésű 60 órás akkreditált tanfolyamát.
A tanfolyam időpontja: 2015. november 17., 18., 19., 20., 24., 25., 26., 27.
Jelentkezési határidő: 2015. november 3.
Részvételi díj: 65.000,- Ft
A tanfolyam 60 órás, 2x4 nap.
A tanfolyam helyszíne: Országos Széchényi Könyvtár Könyvtári Intézet (1827 Budapest, Budavári palota F. ép.)
Oktatók: Kőszegi Ágnes, Péterfi Rita, Törökné Jordán Katalin, Vidra Szabó Ferenc
Kérjük, a tanfolyam leírásánál található http://ki.oszk.hu/content/konfliktushelyzetek-hatekony-kezelese
"Jelentkezési lap" szövegű linkre kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot, amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton juttassa el a Könyvtári Intézet Oktatási
és Humánerőforrás-fejlesztési osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület).
További információ: Tóth Andrea tel.: 2243-820; e-mail: tothandi@oszk.hu
A tanfolyam leírása:
A programban a résztvevők megismerik a kommunikáció alapfogalmait, a kommunikáció fajtáit és problémahelyzetekben felmerülő szintjeit. Játékos feladatokon keresztül elsajátítják a metakommunikáció és a szavak közötti egyensúly megteremtésének módjait, gyakorolják az egyirányú és kétirányú kommunikációt. A képzés segítségével képesek lesznek a konfliktusok kiváltó okainak és könyvtárakban leggyakrabban előforduló típusainak felismerésére. Az értő figyelem gyakorlásával jártasságot szereznek a felhasználó helyzetének megértésében a konfliktusok során, megismerik a konfliktusban résztvevő személyek érzéseit és igényeit, gyakorlatok segítségével képesek lesznek indulataik, érzéseik megfogalmazására, kezelésére. Helyzetgyakorlatok segítségével tipikus könyvtári konfliktusokat oldanak meg, megtapasztalják a konfliktusmentesség hatását és eredményét a kapcsolataikban.
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta. |
