2015. október 6., kedd

Re: [KATALIST] Konfliktushelyzetek hatekony kezelese konyvtari kornyezetben - akkr. tovabbkepzes

Lehet-e bővebbet tudni a konfliktusokról?

-          könyvtárosok közötti

-          könyvtáros és használók közötti

-          használók közötti

-          könyvtárosok és beszállítók, fenntartó képviselői, konkurensek stb. közötti?

 

Mikulás Gábor

 

From: Katalist [mailto:katalist-bounces@listserv.niif.hu] On Behalf Of Tóth Andrea
Sent: Tuesday, October 6, 2015 3:57 PM
To: katalist@listserv.niif.hu
Subject: [KATALIST] Konfliktushelyzetek hatekony kezelese konyvtari kornyezetben - akkr. tovabbkepzes

 

Kedves Kollégák!


A Könyvtári Intézet 2015 őszére meghirdeti Konfliktushelyzetek hatékony kezelése könyvtári környezetben  (PLB 1631) elnevezésű 60 órás akkreditált tanfolyamát.

A tanfolyam időpontja: 2015. november 17., 18., 19., 20., 24., 25., 26., 27.

Jelentkezési határidő: 2015. november 3.

Részvételi díj: 65.000,- Ft
 
A tanfolyam 60 órás, 2x4 nap.
 
A tanfolyam helyszíne: Országos Széchényi Könyvtár Könyvtári Intézet (1827 Budapest, Budavári palota F. ép.)

Oktatók: Kőszegi Ágnes, Péterfi Rita, Törökné Jordán Katalin, Vidra Szabó Ferenc

Kérjük, a tanfolyam leírásánál található http://ki.oszk.hu/content/konfliktushelyzetek-hatekony-kezelese

 
"Jelentkezési lap" szövegű linkre kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot, amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton juttassa el a Könyvtári Intézet Oktatási
és Humánerőforrás-fejlesztési osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület).
 

További információ: Tóth Andrea tel.: 2243-820; e-mail: tothandi@oszk.hu

A tanfolyam leírása:

A programban a résztvevők megismerik a kommunikáció alapfogalmait, a kommunikáció fajtáit és problémahelyzetekben felmerülő szintjeit. Játékos feladatokon keresztül elsajátítják a metakommunikáció és a szavak közötti egyensúly megteremtésének módjait, gyakorolják az egyirányú és kétirányú kommunikációt. A képzés segítségével képesek lesznek a konfliktusok kiváltó okainak és könyvtárakban leggyakrabban előforduló típusainak felismerésére. Az értő figyelem gyakorlásával jártasságot szereznek a felhasználó helyzetének megértésében a konfliktusok során, megismerik a konfliktusban résztvevő személyek érzéseit és igényeit, gyakorlatok segítségével képesek lesznek indulataik, érzéseik megfogalmazására, kezelésére. Helyzetgyakorlatok segítségével tipikus könyvtári konfliktusokat oldanak meg, megtapasztalják a konfliktusmentesség hatását és eredményét a kapcsolataikban.





Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
www.avast.com