Már többen értesültek róla, de ez a fórum kimaradt…
---------------------------
Innováció -- ügyfélpanaszból: MIBE-klub ápr. 9-én
A MIBE-klub vendége Arany Ferenc ügyfélpanasz-kezelési és CRM-szakértő, aki kötetlen beszélgetésben szól arról, hogy miként lehet az ügyfélpanaszokat összegyűjteni és innovációra felhasználni szervezeten belül illetve kívül, továbbá hogyan érdemes az információs tanácsadónak kezelnie az ügyfélóhajokat, -panaszokat. Helyszín: Budapest, Stex étterem http://www.stexhaz.hu/ , ápr. 9. (szerda), 17.00.
A Magyar Információbrókerek Egyesülete (www.mibe.info) szeretettel várja tagjait és az egyesület iránt érdeklődőket. A részvételi szándékát a wildgica@gmail.com –on jelezze.
Arany Ferenc néhány korábbi írása:
- Ördögi játszmák az ügyfélszolgálaton http://www.hrportal.hu/hr/ordogi-jatszmak-az-ugyfelszolgalaton-20111010.html
- A reklamációk kezelése http://www.gmconsulting.hu/2005/05/a-reklamaciok-kezelese-az-ugyfelpanaszok-szamanak-csokkentese/
- Panaszügyek hatékony megoldása (könyv).
.................................................................................
.............................. Mikulás Gábor ............................
........................ információs tanácsadó .....................
......... www.gmconsulting.hu www.kithirlevel.hu .........
mikulasg@gmconsulting.hu www.twitter.com/mikulasg
.... tel.: 30 239-2293, 76 497-568, Skype: mikulasg ......
.................................................................................
P Ha kinyomtatod, akkor ez már nem email.
It’s not email if you print it.