Mellékelek egy táblázatot, mit kell elvégeznie egy iskolai könyvtári szakértőnek egy SZMSZ szakértése kapcsán.
Ebből kiderül hogy milyen munkafázisokra kell sort keríteni, ha valóban komolyan vesszük a feladatot. A feladat ellátása nem öncélú, nem véletlenül került bele a jogszabályba. Ennek kifejtésére azonban nem a katalist fóruma alkalmas igazán.
Szeretném jelezni, hogy nagy tudású, többnyire több diplomával rendelkező, két területen is szakértői jogosultsággal bíró szakemberekről, szakvizsgázott pedagógusokról van szó ( közoktatási terület és kulturális terület), akik esetleg több évtizede a pályán vannak.
Egy műszaki vagy jogi szakértő óradíja ennél sokkal magasabb.....
Miért is becsüljük le/alá magunkat?!
Ennek kapcsán már írtam erről a 3 K-ban:
Mit ér a könyvtárostanár, ha szakértő szakfelügyelő?... In.Könyv, Könyvtár , Könyvtáros 2010. 5. 9-11. p.
Üdvözlettel:
Szakmári Klára könyvtárostanár, iskolai könyvtári szakértő
2012. november 15. 14:53 Nagypál László írta, <lnagypal@hotmail.hu>:
T. Listatagok!
Elnézést a magánlevél kedves küldőjétől,
ha nyilvánosan írom le,
amit két sora kiváltott belőlem:
Elsőre kicsit soknak tűnt nekem a becsült össszeg.
De ha a pedagógus szakma is úgy gondolja,
hogy ez így éri meg,
akkor természetesen hagyom magam meggyőzni. :-)
Szerencsések lehetnek azok az iskolai könyvtárak,
ahol regisztrált szakértő dolgozik könyvtárosként?
Ott talán kisebb a költség,
mert nem kell külső szakértőt megbízni???
Üdv.:
NpL
_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist
--
Szakmári Klára
könyvtárostanár
szklaris@gmail.com
Budai Nagy Antal Gimnázium Bp.
229-18-94/111 vagy 229-18-15/111