2012. szeptember 6., csütörtök

[KATALIST] A fejleszto biblioterapia alkalmazasanak lehetosegei..- akkr. tovabbkepzes

Tisztelt Kollégák,
 
a Könyvtári Intézet (akkreditációs lajstromszám: AL-1919, felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0258-04) 2012 őszére meghirdeti 60 órás akkreditált továbbképzési programját, A fejlesztő biblioterápia alkalmazásának lehetőségei a gyerekkönyvtári munkában  (PLB-0240) címmel.
 
A tanfolyam időpontja: 2012. október 17., 18., 19., november 7., 8., 9., 22., 23.
Jelentkezési határidő: 2012. október 3.
 
Részvételi díj: 60.000,- Ft
 
A tanfolyam 60 órás, 2x3 és 1x2 nap.
 
A tanfolyam helyszíne: Pest Megyei Könyvtár 2000 Szentendre Pátriárka u. 7.
 
Oktatók: Bartos Éva, Horváth Judit, Magyarné Fekete Katalin
 
 
Kérjük, a tanfolyam leírásának végén található
http://ki.oszk.hu/content/fejleszto-biblioterapia-alkalmazasanak-lehetosegei-gyerekkonyvtari-munkaban
"Jelentkezési lap" szövegű linkre kattintva töltse ki a jelentkezési űrlapot. Ezután e-mailben kapja meg azt a letölthető pdf formátumú jelentkezési lapot,  amely a már előzőleg kitöltött adatokat tartalmazza. Kérjük, hogy ezt kinyomtatva, aláírva postai úton jutassa el a Könyvtári Intézet Oktatási és Humánerőforrás-fejlesztési osztály címére (1827 Budapest, Budavári Palota F. épület).
 
További információ:
Dr. Repkényiné Nagy Edit; tel.: 224-3790; e-mail: editrep@oszk.hu
 
 
A tanfolyam leírása
 
A program célja a külföldi gyakorlatban régóta elfogadott eljárás beillesztése a hazai gyerekkönyvtárosi munkába annak révén, hogy a résztvevőket megismerteti a biblioterápia elméletével és történetével, felkészíti őket a biblioterápiás csoportok vezetésére, nagyobb mentálhigiénés kompetencia megszerzésére. Az esztétikai, irodalomelméleti, művészetpszichológiai, általános és gyermeklélektani, olvasástörténeti, pedagógiai ismeretek felelevenítésén és kiegészítésén kívül a hallgatók önismereti, kommunikáció- és empátia-gyakorlatokban vesznek részt, valamint csoportvezetési ismereteket is elsajátítanak. A képzés egyértelművé teszi a fejlesztő biblioterápiának az olvasásfejlesztésben és a személyiségfejlesztésben megnyilvánuló lehetőségeit. A megszerzett ismeretek birtokában a könyvtárosok munkájukat változatosabbá, differenciáltabbá, színvonalasabbá és célirányosabbá tudják tenni.