2011. december 14., szerda

Re: [KATALIST] Pihen az MKE

> Õszintén sajnálom, ha félreérthetõ voltam, de errõl a folyamatról én
> már beszámoltam egyszer, amikor így adtam hírt:

> "A megoldást közösen a tagsággal fogjuk megtalálni. Hamarosan
> Tanácsülésünk lesz, s ha úgy dönt a Tanács, akkor
> munkabizottságokat alakítunk és dolgozunk. Az úton közösen
> megyünk végig. Közben készül a stratégia, dolgozunk a szervezeti
> megújításon és közgyûlés elé tárjuk a szervezet gazdálkodási
> koncepcióját is."


Kedves Miklós,
köszönöm válaszodat. Korábbi leveledhez képest most már dátumokat adtál meg,
s ugyan linket nem, és a tervezett ülés napirendi pontjait sem találtam a
honlapon, mégis bizalomerosíto lépés, ugyanis míg a "majd összeül", "mag
fogjuk csinálni" nem egzakt adat, szemben a konkrét dátumokkal.

Az MKE-s diskurzusok korábbi szakaszaiban már említett minoségbiztosítás
alaptétele a visszakereshetoség, áttetszoség.

Öröm, hogy lesz pr-bizottsága az MKE-nek, s nagyon remélem, hogy lesz benne
könyvtári és pr-es területbol egyaránt képzett és tapasztalt szakember.

Üdv,
Gábor


__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 6712 (20111214) __________

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenõrizte.

http://www.eset.hu


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist