Tisztelt Listatagok!
MEGJELENT A "SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT A KÖNYVTÁRBAN" CÍMŰ KÖTET
A Könyvtári Intézet gondozásában megjelent Sohajdáné Bajnok Katalin "Szolgáltatásmenedzsment a könyvtárban" című hiánypótló műve, amely "A jó gyakorlat a könyvtári minőségirányítás bevezetéséhez" sorozat negyedik kötete.
A szolgáltatásmenedzsment elméletének áttekintésén kívül számos megvalósult, működő jó gyakorlatot és példát mutat be a szerző nemcsak a Bródy Sándor Megyei és Városi Könyvtár tapasztalataiból, hanem más, "Az Év Könyvtára" címet elnyert könyvtárak életéből is. A kötet nélkülözhetetlen segédeszköz azok számára, akik a "Minősített Könyvtár" címet szeretnék megpályázni, hiszen nagy segítséget nyújt a szolgáltatások minőségének megítéléséhez. Figyelmébe ajáljuk mindazoknak a könyvtárosoknak, akik azt szeretnék, hogy olvasóik elégedettek legyenek, ezért szolgáltatásaikat nemcsak megtervezik, de folyamatosan ellenőrzik, javítják és tovább is fejlesztik.
A kiadvány megrendelhető Baranya Zsófiánál, az Országos Széchényi Könyvtár kiadványtárosánál az alábbi e-mail címeken: baranya.zsofia@oszk.hu, illetve kiadvanytar@oszk.hu.