2011. október 11., kedd

[KATALIST] Meghívó/Mészáros Péter: Barcelona, ahogy én láttam című fotókiállítása az OIK-ban

Az Országos Idegennyelvű Könyvtár

szeretettel meghívja Önt és barátait

2011. október 17-én, hétfőn 17 órára

Mészáros Péter

Barcelona, ahogy én láttam

című fotókiállításának megnyitójára

A vendégeket köszönti és a kiállítást megnyitja Radnai Margit, az OIK spanyol nyelvi referense

A kiállítást rendezte Hajnal Erika, iparművész

A fotográfiák megtekinthetők 2011. november 2-ig a könyvtár nyitvatartási idejében.

Helyszín:

Országos Idegennyelvű Könyvtár átrium

1056 Budapest, Molnár utca 11.

További információ:

radnai.margit@oik.hu


Üdvözlettel:

Kiss Attila

könyvtáros, PR munkatárs

Országos Idegennyelvű Könyvtár

2010-ben az Év Könyvtára

1056 Bp., Molnár utca 11.

Telefon: 318-3688/303

E-mail: kiss.attila@oik.hu

www.oik.hu