Álláshirdetés (10.065/2/2011.)
Az Országos Széchényi Könyvtár E-szolgáltatási Igazgatóságára munkatársat keres.
Az állás határozott időre szól 4 hónapos próbaidővel, teljes elfoglaltságban.
A betöltendő munkakör: ügyviteli alkalmazott (titkárnő)
Feladat: Az igazgatóság adminisztációs, titkársági feladatainak ellátása (levelezés, nyilvántartások vezetése, adatgyűjtés, határidők figyelése, szükség esetén jegyzőkönyvvezetés stb.). Rendezvények, tárgyalások szervezése, lebonyolítása. Kapcsolattartás az igazgatóságot érintő feladatok vonatkozásában a könyvtár hazai és nemzetközi partnereivel, a belső szervezeti egységekkel.
Feltételek: középiskolai érettségi, az angol nyelv középfokú “C” típusú nyelvvizsgával igazolt tárgyalóképes ismerete, magas szintű számítógépes ismeret ( Ms Office), legalább 3-5 éves könyvtárban szerzett szakmai tapasztalat, büntetlen előélet.
További idegen nyelvek ismerete, irodavezetői szakképesítés előnyt jelent.
Elvárt kompetenciák: jó szervezőkészség, precíz munkavégzés.
Besorolás, bérezés a Kjt. ill. megegyezés szerint.
Az álláshely a döntést követően azonnal betölthető.
A
részletes szakmai önéletrajzokat postán az Országos Széchényi Könyvtár Humán Erőforrás és Kompetenciafejlesztési Osztálynak címezve (1014 Budapest, Szent György tér 4-5-6.) ill. e-mail-ben a szenasi@oszk.hu címre küldhetik el 2011. augusztus 12-ig.A jelentkezések elbírálása
folyamatosan történik. További információt Dr. Szénási Péterné nyújt a 224-3708-as telefonszámon.Kérem, hogy a kiírás feltételeinek mindenben megfelelő jelentkezők adják be jelentkezésüket, hiszen érdemben csak ezekkel áll módunkban foglalkozni.
Szénási Péterné
humánpolitikus