2011. március 5., szombat

Re: [KATALIST] Fwd: Re: Gyászhír

Fájó szívvel búcsúzunk Dr.Horváth  Tibor  Tanár úrtól, aki az ELTE-n az informatika tantárggyal kapcsolatos ismereteket kiváló szaktudásával, pozítiv személyiségével, jóhumorával  közvetítette nekünk.  Megismerhettük a Magyar Könyvtárosok Egyesülete agilis elnökeként is. Papp István főtitkár                      úrral együtt  hatékonyan segítette  az    MKE új tagszervezetek  létrejöttét,
a határon innen és túli könyvtárak  közötti     kapcsolatok erősítését . A  Könyvtári  Vándorgyűlések  ennek reprezentánsa.
Az Országos Könyvtárügyi Tanács  elnökeként is a könyvtárügyet szolgálta.
Kedves Tanár úr, hálásan köszönünk mindent,emlékét megőrizzük.
                                                                                           Halász Magdolna
                                                                                          ny.könyvtárigazgató
                                                                                              Sárospatak


 
2011/3/3 Dr. Drobinoha Angéla <adrobinoha@freemail.hu>
Emlékezzünk arra, amit Tanár Úr tanított nekünk: tisztességet és egymást támogató emberséget, hogy mindezekkel felvértezve lehessünk jó könyvtárosok, a minőségi szaktudás mellett. Példaadó tanári magatartása mindőnk számára emlékként őrződik, akik a tanítványai lehettünk.

"Boldogok a békességre igyekezők: mert ők az Isten fiainak mondatnak." (Mt 5, 9) egyéni hitem szerint ezzel az igehellyel búcsúzom Tőle.

Drobinoha Angéla, volt állatorvosi könyvtáros
adrobinoha@freemail.hu
Sola fide, sola gratia!






----- Original Message ----- From: "stebeli" <stebeli@kodaly-debr.sulinet.hu>
To: "Katalist" <katalist@listserv.niif.hu>
Sent: Thursday, March 03, 2011 11:10 AM
Subject: [KATALIST] Fwd: Re: Gyászhír





Őszintén meg vagyok rendülve,  kimondhatatlanul nagy  nagy veszteség.
Stébel Ildikó


"Itt nyugszom. Végre megnyugodtam.
Elszállt az álom és a láz.>
Ma föld fölöttem, föld alattam,
és nem emel, és nem aláz.
Ma föld fölöttem, föld alattam,
koporsó kerít, néma ház.
Keserű lelkemet kiadtam
és nem bosszant a léha gyász." Babits


Búcsúzom tőle az én hitem szerint, fájó szívvel, köszönet, hogy volt.
"Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet
megtartottam. Végezetre eltétetett nékem az igazság koronája, amelyet
megad
nekem az Úr, az igaz Bíró ama napon. " (II. Timótheus 4:7-8).



P.S.Ildikó


On Thu, 03 Mar 2011 08:46:18 +0100, "Klara Bakos" <Bakos.Klara@zmne.hu>
wrote:
Nemrég kaptuk a szomorú hírt, hogy dr. Horváth Tibor, az MKE volt
elnöke, az OPKM nyugalmazott főigazgatója, az ELTE Könyvtártudományi
tanszékének professzora, sokunk mestere és tanítója, a könyvtártudomány
és a könyvtárügy kiemelkedő egyénisége 2011. március 2-án elhunyt.
Temetéséről később értesítjük a Kedves Kollégákat.

Az MKE elnöksége nevében:

Bakos Klára
elnök

_______________________________________________________________________
Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu


________________________________________________________________________________________

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist