2011. február 22., kedd

[KATALIST] a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtárának márciusi továbbképző programjai

Kedves Kollegák!
A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében a "Semmelweis Tudáshálózat" elnevezésű pályázat megvalósítása során március végéig a következő előadás-sorozattal készül a szakmabeliek, látogatók, az érdeklődők számára:

Program megnevezése:

1. A DOSS - Dentistry & Oral Sciences Source adatbázis bemutatása
Dátum Február 28.,hétfő, 15 óra
Előadó: Jan Luprich  - EBSCO Publishing Regional Sales Manager

2. A National Center for Biotechnology Information adatbázisai 1. - National Library of Medicine katalógus, Images, Books, Journals, stb

Dátum: Március 3., csütörtök, 14 óra
Előadó: Dr. Vasas Lívia, a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára főigazgatója

3. Non-stop tudás: 24 órás nyitva tartás a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtárában. Tendeciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén
Dátum: Március 10., csütörtök, 14 óra
Előadó: Batiz Judit, Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár, Szolgáltatásvezető

4. A modern könyvtár állománybeszerzése. Nyomtatott és online forrásanyagok használatának monitorozása, tréningek.
Dátum: Március 16. Szerda, 14 óra
Előadó: Kiss Annamária - Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár, a Feldolgozási és beszerzési Osztály vezetője

5. "Advanced Search" - Hogyan és hol keressünk információt? - Hierarchikus rendszerek, adatbázis indexelés,  web keresés, mély web, elosztott és hibrid rendszerek.
Dátum: Március 18., péntek, 13 óra
Előadó: Szluka Péter - Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár, Informatikai vezető

6. A National Center for Biotechnology Information adatbázisai 2. - a PubMed, Pubmed Central adatbázisok
Dátum: Március 21., hétfő, 14 óra
Előadó: Dr. Vasas Lívia, a Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára főigazgatója

7. Az Office 2007 programcsomag hatékony irodai használata - újdonságok a 2003-as verzióhoz képest
Dátum: Március 24., Csütörtök, 14 óra
Előadó: Skultéti Attila, Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár, informatikus

8. Az UpToDate klinikai döntéstámogató rendszer bemutatása
Dátum: Március 28., hétfő, 11 óra
Előadó: Otmar Mueller, Wolters Kluwer Health - UpToDate, Market Manager


Az előadásokon való részvétel térítésmentes, azonban a részvételi szándékot minden esetben kérjük a norosz@lib.sote.hu címen jelezni!
Helyszín: Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára, 1088 Bp., Mikszáth Kálmán tér 5., 1. emelet


Minden érdeklődőt szeretettel várunk.
Vasas Lívia


_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist