2014. július 29., kedd

[KATALIST] kérések

Kedves Listatagok!

Egy olvasóm majdani szigorlatához szeretném kérni a segítségeteket az alábbi lista alapján. Mivel nem teljes könyvdokumentumokra van szüksége, ezért gondoltam, hátha sikerülne segítségetekkel a szükséges oldalakat szkennelve, pdf formátumban megkapnom. Ha bármelyik a sok közül esetleg megvan a könyvtáratokban, legyetek kedvesek segíteni nekem/nekünk! Természetesen a szkennelés és küldés díját az általatok megadott áron térítjük.

Köszönöm szépen:
Szabóné Zsóka
Kiskunlacháza


1.) B. Lakatos Margit - Serfőző Mónika: Pszichológia szgy. óvodapedagógus hallgatóknak. Trezor
Az érzelmek alakulása c. fejezet 212-229.o.
Ösztönnevelés c. fejezet 265-294.o.

2.) Kisgyermeknevelés 2.évf. 2. szám 10-17.o. A gyermek alapvető szükségletei...

3.) Fejlesztő Pedagógia 21.évf. 4. szám 4-7.o. A beszoktatás...

4.) Ranschburg Jenő: (2002): A világ megismerése óvodáskorban. OKKER
A mennyiség és az idő fogalma 48-57.o.

5.) Einon, D. (1999): A tanulás kezdetei. Aquila
Irány az iskola c. fejezet 218-233.o.

6.) Iskolakultúra 19. szám 16-23.o. Lassított iskolakezdési program

7.) Képzés és gyakorlat - Training and practice 2. szám 95-102.o. A csecsemő és a kisgyermek erkölcsi fejlődése

8.) Neveléselméleti szgy. ELTE TÓFK, 2000.
Vekerdy Tamás: Az értékszocializáció néhány kérdése 249-259.o.

9.) A pedagógusszerep kihívásai. Trezor, 2004.
Kolozsváry Judit: Az óvodapedagógus személyisége (A hivatás c. résztől) 44-58.o.

10.) Vass Vilmos (2005): A pedagógus megváltozott szerepköre és felelőssége. In: Komlóssy Ákos (szerk.) Ismeretek és képességfejlesztés. A kompetencia-tudáson alapuló iskola. Szeged. 2-31.o.

11.) Bakonyi Anna (1995): Irányzatok, alternativitás az óvodai nevelés területén. Tárogató. 7-16.o.

12.) Boreczky Ágnes - Németh András (1997): A gyermekkor változó színterei. Gyermek, nevelés, iskola és a gyerekkor változó színterei. Eötvös. 38-47.o.

13.) Óvodai Nevelés 2000. 4. szám 138-141.o. 5. szám 216-219.o. 6. szám 252-256.o.
Kelemen Elemér: Az óvoda a magyar társadalom történetében I-III.

14.) Podráczky Judit (2000): A társadalmi célok kifejeződése az 1891. évi kisdedóvási törvényben, Pedagógusképzés,, 241-258.o.

15.) Óvónőképző és tanítóképző főiskolák tudományos közleményei XXII. kötet Debrecen, 21-30.o.
Vág Ottó (1989): Az óvodapedagógiai képzés különböző szintjei...

16.) Óvodai Nevelés 1993. 10. szám Győrfi Éva: Az epochális rendszerű óvodai program