2018. június 14., csütörtök

Re: [KATALIST] Ásványi Ilona a Pannonhalmi Főapátsági Könyvtár igazgatója

Sok szeretettel gratulálok kedves Ica az igazgatói kinevezéshez!
Sokan tudjuk, hogy lelkiismeretes, odaadó munkával, és a patinás
intézményhez való töretlen hűséggel, valamint az egyházi könyvtárakat
összekovácsoló szakmai tevékenységgel érdemelted ki ezt a megtisztelő
címet.

Üdvözlettel:

Perjés Dorottya
egykori múzeumi segédkönyvtáros


Perjés Dorottya segédkönyvtáros
Széchenyi István Egyetem
Egyetemi Könyvtár

9026 Győr, Egyetem tér 1.
06-96/503-442


2018-06-13 08:32 időpontban Kövécs Ildikó ezt írta:
> Tisztelt Kollégák!
>
> Ásványi Ilona korábbi igazgatóhelyettest nevezték ki 2018.
> június 12-én Pannonhalmán a Pannonhalmi Főapátsági Könyvtár
> igazgatójának. Ásványi Ilona, aki Dejcsics Konrád bencés
> szerzetest váltja a Főkönyvtár élén, a nagymúltú intézmény
> első világi igazgatója.
>
> Forrás:
> http://www.magyarkurir.hu/hirek/asvanyi-ilona-foapatsagi-konyvtar-uj-igazgatoja-pannonhalman
>
>
> Üdvözlettel:
> Kövécs Ildikó
> titkár, Egyházi Könyvtárak Egyesülése
> _______________________________________________
> Katalist mailing list
> Katalist@listserv.niif.hu
> https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist

--
Perjés Dorottya segédkönyvtáros
Széchenyi István Egyetem
Egyetemi Könyvtár

9026 Győr, Egyetem tér 1.
06-96/503-442

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist