2018. május 10., csütörtök

[KATALIST] MTA KIK meghívó: „Digitális átállás az oktatásban”

Kedves Kolléga!


A Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ és
a Gondolat Kiadó szeretettel meghívja az érdeklődőket a

„Digitális átállás az oktatásban"
című kötet bemutatójára és az azt követő beszélgetésre.

Köszöntőt mond:
Prof. dr. Monok István, főigazgató, MTA Könyvtár és Információs Központ

Moderátor:
Prof. dr. Bárdos Jenő, egyetemi tanár, Eszterházy Károly Egyetem

Beszélgetőpartnerek:
Prof. dr. Komenczi Bertalan, egyetemi tanár, Eszterházy Károly Egyetem
Dr. Nádasi András, egyetemi docens, Eszterházy Károly Egyetem
Dr. habil. Kis-Tóth Lajos, ny. főiskolai tanár, Eszterházy Károly Egyetem
Prof. dr. Falus Iván, egyetemi tanár, Eszterházy Károly Egyetem

Időpont: 2018. május 15. kedd, 15.00 óra
Helyszín: MTA Könyvtár és Információs Központ Konferenciaterme
(1051 Budapest, Arany János u. 1. II. emelet)


üdvözlettel
Szikszai Edina
MTA Könyvtár és Információs Központ
rendezvényszervező és projekt felelős
Tel.: (06-1) 411-6100 / 669
szikszai.edina@konyvtar.mta.hu
1051 Budapest, Arany János utca 1.
1245 Budapest Pf. 1002.