2018. május 3., csütörtök

[KATALIST] Miskolci Egyetem pénteken offline

Kedves Kollégák!

2018. május 4-én 08:00-tól az internet szolgáltatás szünetelni fog a
Miskolci Egyetem területén, így a könyvtár épületében is. Ez érinteni fogja
intézményünk valamennyi online szolgáltatását, a MATARKA adatbázist és a
levelezőrendszerünket is. A munkálatok előreláthatóan 2018. május 4-én
18:00-ig tartanak.

Megértéseteket köszönjük, szükség esetén telefonon elérhetőek vagyunk.

Üdvözlettel,

Espán Edina
főkönyvtáros
Miskolci Egyetem
Könyvtár, Levéltár, Múzeum

3515 Miskolc-Egyetemváros
Tel: +36-46-565-111 mell: 16-80
E-mail: espan.edina@uni-miskolc.hu

-----
Mielőtt kinyomtatnád ezt az emailt, gondold meg, valóban szükséges-e.
Napról napra kevesebb fa lesz a világon.

_______________________________________________
Katalist mailing list
Katalist@listserv.niif.hu
https://listserv.niif.hu/mailman/listinfo/katalist